زندگی من

  • ۰
  • ۰

سلام

ســــلامــــــ

بالاخره از بلاگفا با حس ناسیونالیستیش خداحافظی کردم و جای جدیدی پیدا کردم . خنده داره ولی کلا تو این ماه از همه متعلقاتم میگذرم و به تجربه های جدید قدم میزارم 

خونه رو عوض کردم و هر روز با خودم میگم حیف از زندگی راحت و بی مشقتی که داشتم اگه بخوام روراست باشم خیلی دلم تنگ شده خیلی

بریدن از همه چیز برام راحت نبود و هنوزم عوارضش دست از سرم بر نمیداره 

هر روز به خودم میگم باید بنویسم باید تا خودم بفهمم چی بهم میگذره بودن همه چیز توی مغزم خوب نیست فاجعه است یا شاید فاجعه به بار بیاره 

در عطش عذاب وجدانی که خودم برای خودم درست کردم میسوزم هر وقت که توی چشمای آیلینم نگاه میکنم میترسم از روزیکه توی چشمانم نگاه کنه بگه اشتباه کردی میترسم

  • ۹۴/۰۷/۲۶
  • زندگی من

نظرات (۱)

سلام...

خیلی خوش اومدین.

امیدتون به خدا باشه حتما درست میسه زندگیتون..

یاعلی مدد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی